delinnep.com

This page in English Pagina 2 van 7 volgende pagina 1 3 4 5 6 7 Site map

Liszt Reminiscences de Don Juan bar 40

  1. Tot dusver volgt de presentatie van de gehele inleiding een gesloten lijn; op dit punt wordt een overgang gevoeld, waarbij het naschrift eruit springt zonder afzonderlijk te schijnen.

    De nu volgende 16 maten zijn te vinden in de sc�ne XVII van Acte 2. De commandant als gast van steen heeft het woord:

Non si pasce di cibo mortale chi si pasce di cibo celeste altre cure pi� gravidi queste altra brama quaggi� mi guid�

Liszt Reminiscences de Don Juan bar 53

  1. Meer eenvoudig:

    Liszt Reminiscences de Don Juan bar 53

    Enz.

    In oplopende chromatische tertsen dient de energie van de taak zich te concentreren op de bovenste stem.

    Liszt Reminiscences de Don Juan bar 57

    1. Ferruccio Busoni slaat deze twee maten over.

      Liszt Reminiscences de Don Juan bar 59

    1. In de publicatie voor 2 piano's is de verbindingspassage als volgt:

      Liszt Reminiscences de Don Juan 2 pianos

    De luisteraar, als zodanig geleid door een scherpe bocht in de weg, kijkt van de steile rotsen onverwacht in een mooie vallei.�Het zegel van het bovennatuurlijke wendt zich hier af; en het sensuele, zonder het invoeren van het alledaagse.

    Pagina 2 van 7 volgende pagina 1 3 4 5 6 7

    Site map

    Copyright © 2014 Inno de Linnep webmaster@delinnep.com